Veselý január

12.01.2014 11:53

Povinná výbava na cesty    V správach hovorili, aby každý, kto vyrazí na cesty v tomto počasí, mal mať so sebou: - rozmrazovač - snehové reťaze - lopatu - ťažné lano - baterku - deku - hever a náhradné koleso... No, vyzeral som ráno v autobuse ako debil ...

 

Kus pravdy

Manželia kúpili ojazdené auto a idú s ním domov, keď im v polovičke cesty zdochlo. Neostávalo nič iné, ako auto tlačiť. Po chvíli sa ozve manžel:
- Ten chlap, čo nám to auto predal, mal predsa v niečom kus pravdy!
- Ako to myslíš, v čom?
- Povedal, že to auto takmer vôbec nepotrebuje benzín!

Ak Ťa naše vtipy zabavili, prečítaj si aj:

Aký vodič, taký milenec !!!

2 litre benzínu

Spotený vodič dotlačí trabanta na čerpaciu stanicu a pýta si 2 litre benzínu.
Pumpár sa pýta:
"Na naštartovanie?"
"Nie, na podpálenie!"

 

Splnený sen

Chlapík ide do dôchodku a za ušetrené peniaze si chce kúpiť niečo, po čom vždy túžil - športové auto.
Tak to teda a urobí a hneď vyrazí na diaľnicu, keď sa za ním náhle objaví policajné auto. Chlapík sa pomyslí: Mám Ferari, ujdem mu ako nič! 160, 180, 200...
Potom si pomyslí: Predsa sa zabijem, a zaství.
Policajt príde k nemu a vraví: "Už som počul úplne všetky výhovorky, ale mám dnes dobrú náladu, takže keď mi poviete niečo, čo ešte nikto neskúšal, nechám vás ísť."
Chlapík vraví: "Sú to dva dni, čo mi manželka utiekla s policajtom, myslel som si, že ste to vy a veziete mi ju naspäť."

 

Oznam na aute:
Oznam pre zlodejov: "Rádio je schované, motor je vylágrovaný a kufor je prázdny."
Na ďalší deň príde chlapík k autu a číta si papierik, oznam od zlodeja: "Tak aj kolesá sú ti na hovno."

 

Svoj obľúbený vtip môžeš napísať dolu do komentárov...

Viac zábavy nájdeš aj na našej fanpage

—————

Späť